Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Η χρυσή Βαλκανιονίκης Βίκυ Πανετσίδου μιλά αποκλειστικά στο World-Budo..

Για ακόμα μια φορά η Βίκυ Πανετσίδου κατάφερε να διακριθεί κατακτώντας την 1η θέση και το χρυσό μετάλλιο στο Βαλκανικό πρωτάθλημα που διεξήχθει στην Ποντκόριτσα Μαυροβούνιου από 16-18 Μαρτίου.Με την επιτυχία της αυτή κατατάσσεται στην 1η θέση της παγκόσμιας κατάταξης.
Δείτε τι δήλωσε η ίδια σε επικοινωνία που είχε μαζί της η συντακτική ομάδα του world-budo:


'' Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα των αγώνων διότι η προετοιμασία που έκανα απέδωσε με τον καλύτερο τρόπο. 
Η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό μου είχα μόνο το χρυσό μετάλλιο και δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή ότι δεν μπορούσα να τα καταφέρω. Η προετοιμασία μου έχει ξεκινήσει εδώ και 2 μήνες και περιέχει σκληρή προπόνηση καράτε, βάρη αλλά και ενδυνάμωση γενικά του σώματος με διάφορες ασκήσεις.
Όλη αυτή η προπόνηση λοιπόν, απέδωσε στο Βαλκανικό πρωτάθλημα (όπου φέτος μπήκαν 3 χώρες παραπάνω Σλοβενία, Κροατία, Ουγγαρία) όπου ήρθε το ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ.
Οι αγώνες που είχα να κάνω ήταν 4. Στον πρώτο αγώνα αντιμετώπισα τη Σλοβενία όπου και νίκησα με 4-0. 
Στο δεύτερο αγώνα νίκησα τη Σερβία με 1-0 και στον ημιτελικό που έπαιζα με Τουρκία νίκησα πάλι με 1-0. 
Ο αγώνας αυτός μου έδωσε και το εισητήριο για τον τελικό.
Σε αυτό το σημείο θέλω να πώ πως παρ'όλο που όλοι εκεί ήταν ενθουσιασμένοι με τους αγώνες που είχα κάνει, εγώ δεν ήμουν 100% ευχαριστημένη γιατί ήθελα να δώσω ένα κλικ παραπάνω από αυτό που έδωσα.

Έτσι λοιπόν στον τελικό ξέροντας πλέον τα θέλω μου, έβγαλα ασπροπρόσωπη όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και εμένα την ίδια γιατί εκεί ήμουν 1000% ο ευατός μου.
Ο αγώνας ήταν Ελλάδα-Μαυροβούνιο (μέσα στη χώρα της), και το στάδιο ήταν κατάμεστο.

Ήταν πολύ συναρπαστικός αγώνας διότι στην αρχή έχανα με 1-0 αλλά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ανέτρεψα το σκορ σε 4-1.
Όμως μετά από 4 ποινές που έκανε η αντίπαλος μου ο διαιτητής την απέβαλε απο το παιχνίδι και έτσι ο αγώνες έληξε με 8-0. Ένιωσα υπέροχα διότι έδωσα αυτό που ήθελα να δώσω και επίσης μου βγήκαν αυτά που τόσο καιρό έκανα στην προπόνηση.Χωρίς να φανεί περίεργο, πάντα ζω για τη στιγμή του τελικού!!!
Σε αυτό το σημείο θέλω να αφιερώσω το μετάλλιο, στον χορηγό μου ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ-VERPAN ιδιοκτήτη εταιρίας κουφωμάτων panel, για την πολύτιμη στήριξή του όλα αυτά τα χρόνια αλλά και στους γονείς μου.
Θέλω όμως να ευχαριστήσω τους εθνικούς προπονητές μου Κανέλλη Γιάννη και Γκουβούση Κώστα που πιστεύουν σε μένα αλλα και τον συναθλητή μου Τριανταφύλλη Δημήτρη.
Τέλος θέλω να αναφέρω ότι συνεχίζω ακάθεκτη την προετοιμασία μου, γιατί σε λιγότερο απο 2 μήνες αγωνίζομαι στο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην Τενερίφη και στόχος μου είναι ο τελικός! '' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου