Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ο Τόνυ Χριστοδούλου μιλά στο world-budo για την νίκη του στο GFC 3..

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον γνωστό αθλητή του mma με αφορμή τη νίκη του στο GFC 3 επί του Stanislav Enchen με ομόφωνη απόφαση δήλωσε τα εξής :


I would like thank stainslav for coming to fight me all the way from bulgaria. I feel like i could have got the finish but he was a dangerous opponent so i did not take too many unessacary risks. My training was great i was in amazing shape i went three five mins easy. Thanks to Kosta Chazichristos, Kosta Tzotzo, Hlias Mpasinilas, and Kaponis for all my trianing and sparring. Also all my students and friends that come and spar with me at diamond camp everyday i cant do it without them.


Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Stainslav που ήρθε να αγωνιστεί με εμένα από την Βουλγαρία.Αισθάνθηκα ότι μπορούσα να έχω ένα τελείωμα όμως ήταν ένας επικίνδυνος αντίπαλος οπότε δεν πήρα ανώφελο ρίσκο.Ηπροετοιμασία μου ήταν υπέροχη και ήμουν σε απίστευτη φόρμα.Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα Χατζηχρήστο,Κώστα Τζότζο,Ηλία Μπατσινίλα και Παύλο Καπώνη για την προπόνησή μου.Επίσης όλους τους φίλους και μαθητές που προπονήθηκαν μαζί μου όλο αυτόν τον καιρό στο Diamond Camp.Δεν θα έκανα τίποτα χωρίς αυτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου