Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ο Αθηνόδωρος Μιχαηιλίδης μιλά στο world-budo για την νίκη του στο GFC 3..

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον γνωστό αθλητή του mma με αφορμή τη νίκη του στο GFC 3 επί του Γιώργου Πασχαλίδη με ομόφωνη απόφαση δήλωσε τα εξής :

Many thanks at diamond camp,to kru paulo kaponi,to my coach and friend at mma tony christodoulou,my teacher at bbj david dimopoulo,great job on me and proud to fight for them!many thanks as well to my kru for corfu sam mouzakiti from thersiloho gym,to my friend from uk robert el diablo.i hope my brothers from ko gym at uk to be proud of me!many thanks to gfc champioship,and all the people and friends dat came to watch us.respect to my opponment goerge pashalidis to fight with me and gave to me such a wondefull and glorious moments in the cage.i love cage,i love mma.train hard,fight easy and everywhere!love u guys!


Ευχαριστώ πολύ το Diamond Camp,τον kru Παύλο Καπώνη,τον προπονητή και φίλο Τόνυ Χριστοδούλου,τον προπονητή μου στο bjj David Δημόπουλο για την πολύ καλή δουλειά που κάνουν σε εμένα.
Αισθάνομαι υπερήφανος που αγωνίζομαι για αυτούς.
Ευχαριστώ επίσης τον kru Sam Μουζακίτη και τον φίλο μου από την Αγγλία Robert el Diablo.Ελπίζω οι φίλοι μου από το προπονητήριο στην Αγγλία να είναι υπερήφανοι για εμένα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο GFC και σε όλους τους φίλους και όχι μόνο που ήρθαν να μας δούν.
Εκφράζω τον σεβασμό μου στον αντίπαλο Γιώργο Πασχαλίδη που αγωνίστηκε με εμένα και μου χάρισε υπέροχες στιγμές μέσα στο κλουβί.
Αγαπώ το κλουβί,αγαπώ το mma.
Προπονήσου σκληρά,πάλεψε εύκολα και παντού.Σας αγαπώ παιδιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου