Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

O Παναγιώτης Σοφρωνάς μιλά για τα 3 ''διαμάντια'' του Diamond Camp που αγωνίστηκαν στο GFC 3..

Ο 41χρονος έμπειρος προπονητής του Kick boxing σχολιάζει τους αγώνες στο GFC 3 και δηλώνει :


Δυστυχώς λόγω ίωσης δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και τα είδα live απο το skype στο σπίτι μου. Δεν έχω να πω κάτι σχετικά με τους αγώνες, τα παιδιά κέρδισαν καθαρά, τεχνικά, διαθέτοντας πολλά ψυχικά αποθέματα. Έχουν κάνει μεγάλα βήματα στην όρθια μάχη, όσο και στο takedown και αυτό φάνηκε στις προπονήσεις, ακριβώς όπως βγήκε και στο κάθε παιχνίδι. Το ατυχές περιστατικό με τον Aλέξη Νικολακόπουλο που έχασε από ένα ανύπαρκτο tap θα μας το διελευκάνει σύντομα το βίντεο που θα ακολουθήσει και αν αποδειχτεί αυτό θα ζητήσουμε να ακυρωθεί το παιχνίδι ή ένα rematch. Kαι οι τρείς αθλητές, όπως και όλοι η ομάδα, έχουν ένα μεγάλο θετικό στοιχείο, δουλεύουν όλη την ώρα, ακούραστα και προσπαθούν να αποκομίζουν στοιχεία ώστε να γίνονται πιο πλήρης με τον καιρό. Δεν υπάρχει ποτέ η έκφραση στο στόμα τους "εγώ είμαι", είναι πολύ καλά παιδιά με ήθος και επιμονή.Είμαι της παλιάς φουρνιάς μαθητής του Νίκου Ασκητή και φυσικά του δάσκαλου Γιώργου Μάλλιου και ακόμα προπονούμαι, συντηριτικά πάντα, ώστε να μπορώ να στέκομαι και να προσφέρω μέσα και έξω από το ring. Στην ηλικία αυτή ξεκίνησα με τον Tony ΜΜΑ και ακόμα μαθαίνω! Αυτό πρέπει να το καταλάβουν καλά οι νέοι αθλητές που νομίζουν ότι με μια νίκη τα έμαθαν όλα, έχουν απαιτήσεις και νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Στηριζόμενος σ αυτό καταλαβαίνεις γιατι μιλάω με τα καλύτερα λόγια για τα παιδιά αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου